Αποστολές & Επιστροφές

Πληροφορίες αποστολής & παράδοσης

Η αποστολή εντός Ελλάδος γίνεται με ΕΛΤΑ Courier και είναι δωρεάν για αγορές άνω των 100 ευρώ. Σε αγορές κάτω των 100 ευρώ τα μεταφορικά κοστίζουν 3 ευρώ ανά παραγγελία.Σε περίπτωση αντικαταβολής τα μεταφορικά είναι 4 ευρώ.  Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες μετά την ημερομηνία αποστολής . Ο κατ ‘εκτίμηση χρόνος παράδοσης παρέχεται μόνο ως κατευθυντήρια γραμμή και δεν λαμβάνονται υπόψη πιθανές καθυστερήσεις που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες ή τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται παράδοση σε ταχυδρομικές θυρίδες. Δεν είμαστε αρμόδιοι για οποιαδήποτε καθυστέρηση που προκαλείται από εξωτερικούς παράγοντες (π.χ κακοκαιρία,αργίες κ.α).

Αποστολές στην Κύπρο

Οι αποστολές στην Κύπρο γίνονται με Cronos courier και είναι δωρεάν για αγορές άνω των 150 ευρώ. Σε αγορές κάτω των 150 ευρώ τα μεταφορικά κοστίζουν 7 ευρώ ανά παραγγελία.Σε περίπτωση αντικαταβολής τα μεταφορικά είναι 8,50 ευρώ. . Αλλαγές πραγματοποιούνται αποκλειστικά με την ίδια εταιρεία courier. Τα έξοδα μεταφοράς της αλλαγής είναι 8€ και τα χρεώνεστε με την παραλαβή του νέου προϊόντος.

Παραγγελίες προς το εξωτερικό έχουν διαφορετικά μεταφορικά ανάλογα τον προορισμό.Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορεί  να γίνει παράδοση σε ταχυδρομικές θυρίδες.

Φόροι και Δασμοί

Η Παράδοση εντός Ε.Ε δεν υπόκειται σε δασμούς ή πρόσθετους φόρους. Ωστόσο, εάν είστε πελάτης από  μη ευρωπαϊκή χώρα, μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε  επιπλέον υπηρεσίες σε έναν τελωνειακό έλεγχο. Οι διασυνοριακές παραδόσεις υπόκεινται σε πιθανή επιθεώρηση από τις αρμόδιες τελωνειακές αρχές.

Δεν έχουμε καμία ευθύνη σε πιθανές πρόσθετες επιβαρύνσεις ή επιθεωρήσεις.

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό την προϋπόθεση να το επιστρέψετε σε μας στην αρχική του κατάσταση εντός 15 ημερών από την παραλαβή. Οι επιστροφές θα πιστώνονται στην αρχική σας μέθοδο πληρωμής. Σε περίπτωση που η αρχική μέθοδος πληρωμής ήταν «Αντικαταβολή» θα πρέπει να παρέχεται τραπεζικό λογαριασμό προκειμένου η επιστροφή να είναι δυνατή. Δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή ενός προϊόντος με ένα άλλο.

Δυστυχώς για λόγους υγιεινής, δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφές σε τρυπητά  κοσμήματα (σκουλαρίκια), εσώρουχα ή μαγιό.

Αυτό μπορεί να μην ισχύει εάν υπάρχει βλάβη στο προϊόν . Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε επιστροφές για εξατομικευμένα (customized) προϊόντα.

Όλα τα προϊόντα  πρέπει να επιστραφούν με όλες τις ετικέτες barcode ανέπαφα.

Το προϊόν σας θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία. Για τυχόν επιστροφή παπουτσιών  δεν πρέπει να είναι φορεμένα  και θα πρέπει να επιστραφούν στο δικό τους  κουτί.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται  από το ίδιο courier ΕΛΤΑ Courier.

Ελαττωματικό προϊόν

Εάν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνσή σας, τις λεπτομέρειες του προϊόντος και το λόγο για την επιστροφή, και εάν χρειάζεστε μια επιστροφή ή μια αντικατάσταση. Στη συνέχεια, θα σας παρέχουμε συμβουλές σχετικά με το πώς θα προχωρήσουμε με την επιστροφή. Έχετε 15  ημέρες από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος  για να το επιστρέψετε σε μας.Στη συνέχεια, θα σας παρέχουμε συμβουλές σχετικά με το πώς θα προχωρήσουμε στην επιστροφή ισχύοντας τα ακόλουθα:

 

  •  Η επιστροφή του προς αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται επιστρέφοντας το σε εμάς  στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει φθαρεί, αλλοιωθεί,φορεθεί ή να έχει πλυθεί) και όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με όλες τις ετικέτες barcode ανέπαφες εντός 15 ημερών από την παραλαβή,συνοδευόμενα απ’ όλα τα νόμιμα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κοκ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω Courier. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης του προϊόντος στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος(σε περίπτωση διαθεσιμότητας του ιδίου προϊόντος) αλλιώς πραγματοποιείται ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρεία πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το blanchette.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα  η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρεία ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων

Εάν επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος  , παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνσή σας, τις λεπτομέρειες του προϊόντος και το λόγο για την επιστροφή. Στη συνέχεια, θα σας παρέχουμε συμβουλές σχετικά με το πώς θα προχωρήσουμε με την επιστροφή. Έχετε 15  ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος  για να το επιστρέψετε σε μας.Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η δήλωση επιστροφής προϊόντων  ασκείται ηλεκτρονικά και η εταιρεία θα αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης επιστροφής μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον προτεινόμενο τρόπο παράδοσης που προσφέρει  η εταιρεία.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το blanchette.grέχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δυστυχώς για λόγους υγιεινής, δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφές σε τρυπητά  κοσμήματα (σκουλαρίκια), εσώρουχα ή μαγιό.

Αυτό μπορεί να μην ισχύει εάν υπάρχει βλάβη στο προϊόν . Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε επιστροφές για εξατομικευμένα (customized) προϊόντα.

Λαμβάνοντας λάθος προϊόν

Εάν το προϊόν που λάβατε δεν είναι ό,τι είχατε αρχικά παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνσή σας, τις λεπτομέρειες του προϊόντος και το λόγο για την επιστροφή, και εάν χρειάζεστε μια επιστροφή ή μια αντικατάσταση. Στη συνέχεια, θα σας παραχθούν συμβουλές σχετικά με το πώς θα προχωρήσουμε στην επιστροφή και αντικατάστασή του.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@blanchette.gr ή καλέστε μας στο +30 2316018493, προκειμένου να διατηρούμε τους όρους που απαιτούνται από παρόν  άρθρο . Το νέο μέγεθος θα πρέπει να αποσταλεί το συντομότερο από την στιγμή που λάβαμε το άρθρο και πρόκειται να ανταλλαχθεί .

Ακυρώσεις

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας  παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε αυτή την περίπτωση θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας, εάν είναι εφικτό και θα σας ενημερώσουμε αναλόγως. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.